Återbetalning:

För att begära återbetalning för felaktiga eller skadade varor, vänligen kontakta vår kundtjänst inom [ange antal dagar] dagar från mottagandet av varorna.

Vi kommer att bedöma fallet och erbjuda antingen en återbetalning eller byte av varan.

Returer:

  • Tyvärr accepterar vi inte returer eller byten för outlet-varor av andra skäl än felaktig eller skadad vara.
  • För felaktiga eller skadade varor, vänligen kontakta vår kundtjänst för att arrangera retur.

Återbetalningsmetod:

Återbetalningar för felaktiga eller skadade outlet-varor behandlas inom 14 dagar och återbetalas till det ursprungliga betalningsmedlet.

Kontaktinformation:

För frågor om återbetalningar och returer för outlet-varor, vänligen kontakta vår kundtjänst på info@jtsshopz.se eller 0046760700313.

Därefter kontakta ditt kreditkortsföretag, det kan ta lite tid innan din återbetalning officiellt registreras.

Sedan kontakta din bank. Det finns oftast en bearbetningstid innan en återbetalning registreras.

Om du har gjort allt detta och ändå inte har fått din återbetalning, vänligen kontakta oss på info@jtsshopz.se.

Reavaror

Endast varor till ordinarie pris kan återbetalas. Reavaror kan inte återbetalas.

Retur av frakt

För att returnera din produkt bör du skicka den till: Tyringegatan 72, 25276 Helsingborg.

Du ansvarar för att betala dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas inte. Om du får en återbetalning kommer kostnaden för returfrakten att dras av från din återbetalning.

Beroende på var du bor kan tiden det tar för din utbytta produkt att nå dig variera.

Om du returnerar dyrare varor kan du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa fraktförsäkring. Vi garanterar inte att vi kommer att ta emot din returnerade vara.

Behöver du hjälp!

Kontakta oss på info@jtsshopz.se för frågor som rör återbetalningar och returer.